Svjetovni red Karmela (OCDS)
Napredak Svjetovnog reda bosonogih karmelićana počinje Obnovom Karmela. Papinski dokument Bula pape Nikole V. "Cum nulla fidelium"- iz 1452. g. dao je karmelićanima mogućnost, koju su drugi redovi već imali, širenja njihovog redovničkog života izvan samostana. Svjetovni red širi se sve više sa sv. Terezijom Avilskom. Već u 17. st. djelo sv. Terezije prodrlo je u čitavu Europu, Ameriku i Aziju, a vjernici koji žele sudjelovati u prakticiranju njezinog načina života postaju sve brojniji.
1700.g. već postoji i "Pravilo Trećeg reda", koje je uputio svim samostanima vrhovni poglavar o. Kvinto od sv. Karla.
Terezijanski Svjetovni red Karmela jest Svjetovni red koji se povezuje s redovničkom obitelji bosonogih karmelićana, što znači da živi ideale Karmela u duhu, milosti i iskustvu sv. Terezije Avilske i sv.Ivana od Križa. Sv. Terezija uči nas razvojnom životu molitve i opisuje iskustvo duše koja moli. To je ideal Karmela koji je sv. Terezija Avilska divno protumačila kao put "susreta s Bogom" i "prijateljstvo s Bogom". Istodobno, sv. Ivan od Križa je svetac koji je dao idealu Karmela sasvim posebno iskustvo unutrašnje preobrazbe putem "duhovnih čišćenja". Uvijek, dakle, isto iskustvo sjedinjenja i prisnosti s Bogom, ali oblikovano ne samo iskustvom molitve, nego i sazrijevanjem teoloških i drugih kreposti.
Terezijanski Svjetovni red karmelićana ima u Crkvi posebnu funkciju da u svijetu laika uprisutni velika iskustva zajedništva s Bogom, sjedinjenja s Bogom i Božju prisutnost. To je prava duhovnost Terezijanskog Karmela.
Karmelski (ili) Terezijanski svjetovni red danas postoji u mnogim zemljama svijeta. Svaka zemlja ima svoje specifičnosti, ali jedna je karizma i jedno je Pravilo za sve nas.